Drugi o nas
Pivo, po katerem ostanejo polna usta
Brata Kratochwill, ki bosta novembra praznovala 20-letnico odprtja najbolj znane male pivovarne pri nas, o tem, kako so ju na začetku vsi debelo gledali in kako Slovenci niso poznavalci piva
Brata Mile in Marko Kratochwill sta se s pivovarstvom začela ukvarjati bolj kot ne po naključju. Pravita, da je bil to splet srečno-nesrečnih okoliščin. Končevalo se je namreč neko obdobje. Slovenija se je osamosvojila, jugoslovanski trg je usahnil, posledično pa tudi njun dotedanji posel. “Bila je čista ‘šnops ideja’. Medtem ko sva razmišljala, s čim se bova v prihodnje preživljala, nama je znanec – kar tako mimogrede – predlagal, da bi lahko odprla pivovarno. Midva pa sploh nisva vedela, za kaj gre v tem poslu,” se družno nasmejeta pivovarja, ki med pogovorom drug drugega neprestano po bratovsko prekinjata in dopolnjujeta, zato je zapis nastal kar v dvojini.
Dnevnik, 25.06.2012
Pivo za medalje
Marko in Mile Kratochwil sta bila od nekdaj uspešna. Pred leti sta imela vsak svoje podjetje, z razpadom nekdanje skupne države pa sta izgubila trg.
Toda namesto da bi tarnala nad nesrečo, ki ju je doletela, sta se ozrla naokrog za novimi priložnostmi. Pred dvajsetimi leti sta med prvimi v Kolodvorski ulici postavila pivnico in pivovarno. Z leti sta svojo dejavnost še razširila, njuno pivo pa je pred kratkim na veliki mednarodni degustaciji piva na Češkem dobilo bronasto medaljo.
Brata Kratochwill sta si zdaj zaradi svoje zgodbe o uspehu lahko oddahnila, saj sta naredila, kar sta si želela. Vendar se nista hotela samo dokazovati, ampak sta želela z novo idejo najti tržno nišo. Zdaj se nameravata prebiti še v tujino; dogovarjata se z Italijani in Švicarji. Njuni ženi Nataša in Petra sta partnerki v družinskem podjetju in za obvladovanje podjetja vsi štirje delajo po deset ur na dan. Toda brez odrekanja ne bi bilo uspehov, tako kot ne, če bi pivo, ki ga varijo, spili sami. Ne boste verjeli, toda vsak od bratov na teden spije manj kot pol litra piva, redko pa tudi kakšen kozarec vina.
Lady, 01.06.2012, avtor: Andreja Comino
Kratochwill na Češkem navdušil pivovarsko elito
Ljubljanska pivovarna Kratochwill je s temnim šampanjskim pivom osvojila tretje mesto v konkurenci 500 piv iz 108 pivovarn iz 19 evropskih držav. Prvo in drugo mesto sta osvojili pivi malih pivovarn, ki sta v lasti svetovnih pivovarskih velikanov Heineken in Carlsberg . Lastnika pivovarne Mile in Marko Kratochwill sta v razvoj novih vrst tako imenovanega šampanjskega piva vložila dve leti dela. Glavno vlogo pri razvoju svetlega, temnega in medenega šampanjskega piva je imel diplomirani pivovar iz Češke, ki že več kot 12 let pri Kratochwillu vari pivo.
»Embalaža našega piva je lani navdušila strokovnjake na slovenskem oglaševalskem festivalu in odnesla mednarodno nagrado za oblikovanje red dot. Zelo smo veseli, da smo se pred strokovnjaki dokazali še z vsebino teh lepih steklenic,« je povedal Mile Kratochwill.
Finance, 22.02.2012, avtor: Novica Mihajlović